Wij zijn fan van horlogemaker Timex en wij zijn fan van het Deense label Wood Wood. Hoe cool is het dan dat zij samen een nieuwe kijk op het Waterbury model van Timex hebben gegeven!. Dit nieuwe model gaat terug naar een minimale invulling van het horloge met een bijna volledig zwart design. Het model heeft een ingetogen W.W. branding en minimalistische nummering op de wijzerplaat.
Het leuke komt nog, wanneer je de Indiglo achtergrondverlichting van het horloge gebruikt, verschijnt de zin “Get Lost” – een motief uit de Wood Wood’s herfst 2019 collectie. Dit zinnetje verschijnt op de wijzerplaat en heeft een dubbele betekenis. Het verwijst naar het uit het oog verliezen van de tijd maar ook naar het verliezen van jezelf in de natuur.
Het horloge is vanaf 26 september beschikbaar via de Wood Wood web store en Timex.com. Vanaf 7 oktober ook verkrijgbaar via verschillende retailers wereldwijd. Prijzen zijn niet bekend maar de Timex modellen zijn altijd goed betaalbaar.
Eerder lieten we je hier al de prachtige samenwerking tussen Timex en Nigel Cabourn zien.